fbpx
„Moda este trecatoare, doar stilul ramane – Coco Chanel“

O noua gama de geluri de dus Palmolive Naturals

de

Printr-o formula speciala, noile geluri de dus Palmolive Naturals iti ofera o experienta unica, in armonie cu natura!

Cea mai recenta gama de geluri de dus Palmolive Naturals beneficiaza acum de o noua prezentare – un ambalaj atractiv si o forma mai eleganta, o grafica originala mult imbunatatita, precum si o formula avansata, imbogatita cu un complex de vitamine A, E şi F.

Formula sa cremoasa, imbogatita cu ingrediente inspirate din natura şi extracte de origine suta la suta naturale, hidrateaza pielea si-ti incanta simturile, oferindu-ti o experienta senzoriala unica, un moment special, plin de rasfat pentru trup si minte.

Campania de promovare a noilor produse, intitulata sugestiv „Palmolive – In armonie cu natura!”, prezinta beneficiile gelurilor de dus si invita consumatorii la o interactiune speciala cu brandul. Actiunile vizeaza mediile in store, digital şi TV, asigurand o platforma integrata de comunicare.

Palmolive Naturals – ingredientele naturii intr-o formula revolutionara si o noua prezentare atractiva

Gama de geluri de dus Palmolive Naturals este recunoscuta deja pentru ingredientele sale si mixul de extracte de origine in totalitate naturala ce asigura o ingrijire completa a pielii, oferindu-i hidratare şi o senzatie placuta dupa fiecare utilizare. Noile geluri de dus au acum o noua formula imbogatita cu un complex de vitamine A, E şi F, ce confera pielii un plus de hidratare şi protectie.

Aromele puternice sunt prezentate sub o forma noua, mult mai atractiva prin ambalajul nou propus pentru cele patru tipuri de geluri de dus. Experienta superioara oferita de noua gama Palmolive Naturals incepe de la prima utilizare: elementele grafice stilizate şi recipientul nou cu o forma mult mai eleganta creeaza premisele unor momente cu totul speciale!

Gama completa de geluri de dus raspunde nevoii de ingrijire specifica diferitelor tipuri de piele. Astfel, laptele pentru dus Palmolive Nourishing Delight conţine lapte hidratant şi extracte naturale din miere si aloe vera, precum si un complex de vitamine, ce curata cu blandete pielea, o hidrateaza si o protejeaza impotriva uscarii excesive. Pentru persoanele care vor sa prelungeasca senzatia de vacanta, laptele pentru dus Palmolive Ultra Moisturization transpune simturile în taramurile mediteraneene. Formula sa bogata si catifelata, ce contine lapte hidratant si extracte naturale din masline si aloe vera, precum si un complex de vitamine, are grija de piele, lasand-o moale ca matasea la atingere.

Extractele de orhidee neagra si de aloe vera formeaza un lapte pentru dus cremos, cu arome senzuale in noul Palmolive Irresistible Softness Black Orchid. Laptele pentru dus Palmolive Calming Pleasure, imbogatit cu lapte hidratant şi extracte naturale din flori de cires si aloe vera, ofera pielii o senzatie de calmare si condimenteaza dusul cu o aroma fructata, delicioasa.

Campania Palmolive – In armonie cu natura

Campania Palmolive „In armonie cu natura” a inceput pe 16 august si va beneficia de o comunicare pe multiple canale – in store, digital şi TV. Componenta dedicata in store se va desfasura in perioada 16 august – 2 septembrie 2012. Consumatorii sunt invitaţi sa achizitioneze produsele preferate Palmolive si sa se inscrie prin SMS in cursa pentru castigarea numeroaselor premii puse in joc. Astfel, cei care aleg produsele Palmolive in aceasta perioada au sansa de a castiga diferite premii surpriza pregatite special pentru ei.

Consumatorii vor putea afla mai multe detalii despre produsele Palmolive in magazinele partenere, precum şi pe Facebook.com/PalmoliveRomania. Premiile oferite in cadrul magazinelor partenere sunt specifice şi exclusive fiecarei retele incluse in campanie, putand fi castigate prin tragere la sorţi. Dintre produsele participante la campania din magazine fac parte urmatoarele: toate tipurile de geluri de dus, spume de baie, sapunuri lichide, sapunuri solide, creme si spume de ras Palmolive.

De asemenea, in mediul digital, timp de o luna de zile, consumatorii vor avea la dispozitie o platforma online, „Palmolive – In armonie cu natura”, cu ajutorul careia vor putea posta cele mai frumoase poze in care au fost surprinsi in mijlocul naturii. In urma unei trageri la sorti, acestia vor putea castiga numeroase premii atractive. Platforma va putea fi accesata la adresa Palmolive-Naturals.ro sau pe pagina Facebook.com/PalmoliveRomania.

Mai multe informaţii si regulamentul campaniei vor fi disponibile începand cu 16 august 2012 pe pagina concursului Palmolive-Naturals.ro, respectiv pagina Facebook.com/PalmoliveRomania.

Comunicat de presa distribuit de: Golin Harris PR
Sursa photo: Golin Harris PR

Categorii:
Frumusete

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Menu Title