fbpx
„Moda este trecatoare, doar stilul ramane – Coco Chanel“

Revista presei modei: Flare Canada, mai 2013

de

Anul acesta sunt abonata la revista canadiana de moda Flare, si editia de mai 2013 a revistei ne aduce o multime de noutati din lumea modei si frumusetii, pe care as vrea sa vi le aduc la cunostinta astazi.

Pe coperta revistei din aceasta luna o vedem pe actrita Christina Hendricks. Numele ei nu imi era cunoscut pana acum, dar un trend pe care l-am observat in acest an la revista Flare este faptul ca vedetele de pe coperta nu sunt neaparat cele mai cunoscute actrite, sau cantarete, sau modele. De exemplu, in februarie 2013 fata de pe coperta a fost Paulina Gretzky, fiica unui celebru atlet canadian Wayne Gretzky. De Wayne Gretzky stiam si mai inainte, stiu toti canadienii de acest atlet (e ca un fel de Ilie Nastase al Canadei), dar de fiica-sa habar nu aveam pana acum, nici macar nu stiam ca are o fiica. In martie 2013 fata de pe coperta a fost modelul Charlotte Free, de care nu mai auzisem pana atunci. In aprilie 2013 veteda de pe coperta a fost actrita Diane Kruger. Ei bine, Kruger e ceva mai celebra, stiam de ea. Si in aceasta luna e Christina Hendricks, despre care am aflat prima oara atunci cand am primit revista in cutia postala. Trendul acesta de promovare a vedetelor mai putin cunoscute are legatura, cred eu, cu faptul ca revista Flare are un editor-in-chief nou de cateva luni incoace, si anume Miranda Purves (pana anul trecut Lisa Tant a fost redactor-sef al revistei), si impresia mea este ca promovarea unor vedete care inca mai au un drum lung de parcurs pana la celebritatea din varful Olimpului, pardon Hollywood-ului, face parte din viziunea noului editor-in-chief al revistei, diferita de cea a Lisei Tant, fost editor Flare.

Christina Hendricks, revista „Flare” Canada, mai 2013

Hermes tocmai a lansat un model nou de geanta, care se numeste Hermes Berline, si care este disponibila intr-o varietate de culori. Este o geanta potrivita pentru femeile active, dinamice, femei care sunt tot timpul in miscare. Am eu asa o crunta banuiala ca toate suntem active, dinamice si mereu in miscare, ca n-avem nicio sansa sa fim altfel. Eu una stiu ca sunt tot timpul activa, dinamica si intr-o continua miscare, incat mi s-a acrit de atata miscare si de atata activitate. Tare as vrea s-o las mai moale, dar uite ca nu pot, ca daca nu fac eu toate activitatile alea, nu le face nimeni.

Geanta Hermes Berline

Revista Flare a introdus o rubrica noua, “Localist”, care prezinta noutati, tendinte si evenimente din fiecare mare oras al Canadei, care de altfel sunt informatii folositoare, si apreciez acest gen de rubrici in revistele de moda, caci imi dau posibilitatea sa aflu ce se mai intampla demn de luat in seama prin Toronto. Pe pagina cu Toronto sunt prezentate un eveniment si un brand de imbracaminte.

Evenimentul la care ma refer este festivalul de fotografie Scotiabank Contact Photography Festival. Festivalul poarta numele “Field of Vision” si are loc in decursul acestei luni. In cadrul festivalului vor fi deschise un numar de expozitii de fotografie in mai bine de 120 locatii din Toronto, la care participa in jur de 1,500 fotografi. Unele din aceste expozitii vor fi deschise inclusiv in luna iunie. Cred ca voi merge si eu la o expozitie din cele 120 si ceva, si voi incerca sa gasesc una care este deschisa aproape de jobul meu, ca sa merg in timpul orei de pranz. Mai multe detalii si lista intreaga a expozitiilor din cadrul acestui festival pot fi vazute pe Scotiabankcontactphoto.com.

Colectia de haine prezentata in rubrica “Localist” despre care spuneam mai sus este Lazypants, un brand de haine “comode” din Toronto – pantaloni de casa, hanurace, this sort of things. Directorul creativ al brandului Lazypants este Adam Bledin, pe care l-am cunoscut anul trecut in timpul unui eveniment monden din Toronto, cand Lazypants lansa o colectie noua de sweatpants si hanurace, si am facut atunci un intreviu cu Adam Bledin.

Pantaloni de casa si hanurace Lazypants

LOFT este un brand de haine mid-fashion din SUA care a venit si pe piata canadiana in 2012. Primul magazin LOFT a fost deschis anul trecut in noiembrie la mallul Yorkdale din Toronto, iar un alt magazine LOFT urmeaza sa se deschida la mall-ul Toronto Eaton Centre pe 31 mai 2013.

In registrul frumusetii, Rihanna tocmai a incheiat o colaborare cu MAC pentru o colectie de produse cosmetice. Primul produs disponibil din aceasta colectie este rujul RiRi Woo, $18, care a fost lansat online pe 2 mai 2013. Celelalte produse din aceasta colectie de colaborare MAC vor fi disponibile pe parcursul anului 2013.

Rujul RiRi Woo MAC creat in colaborare cu Rihanna

Si daca tot vorbim de rujuri, o alta tendinta de frumusete pentru aceasta vara este rujul nude, care este apreciat de multe vedete, printre care Jennifer Lopez, Miley Cyrus, Solange Knowles, Jennifer Lawrence, Maria Menounos, Alice Eve.

Rujuri nude, de la stanga la dreapta — Becca, Rimmel London Kate Moss, L’Oreal

Jennifer Lopez

In ordinea acelor de ceasornic — Miley Cyrus, Solange Knowles, Jennifer Lawrence, Maria Menounos, Alice Eve

Mie imi place atat rujul rosu, cat si cel nude, si port ambele trenduri deopotriva. Numai ca am o problema cu rujul rosu – de fapt trebuie sa ai timp la dispozitie sa-l aplici. Cu rujul rosu nu merge doar sa dai de doua ori pe buze si gata machiajul, nu. Ai nevoie de timp, rabdare, indemanare si abilitate sa-l aplici, ca sa nu arate ca o pata de culoare tipatoare si vulgara pe buze. Poate ca alte femei sunt mai indemanatice ca mine, si n-au nevoie de mai mult timp pentru rujul rosu decat ar avea nevoie pentru un ruj mude sau roz pal, dar in cazul meu asa stau lucrurile – daca vreau sa port ruj rosu, trebuie sa ma trezesc mai devreme: creion contur, pensula de buze, tot tacamul. Sa port ruj rosu pentru mine e aproape o arta, n-as putea vreodata sa ma machiez cu rosu cand trebuie sa ies din casa intr-un minut sau cand sunt in masina de exemplu. Iar daca nu am timp la dispozitie pentru un machiaj cu ruj rosu, apelez la salvatorul nude sau roz discret (lucru care de altfel mi se intampla cel mai des), si am terminat povestea.

Categorii:
Revista presei

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Menu Title