fbpx
„Moda este trecatoare, doar stilul ramane – Coco Chanel“

Weekend de vara la Cobourg, Ontario

de

Vara aceasta am facut mai multe iesiri de weekend getaway, iar una din ele a fost la inceputul acestei luni, in timpul weekendului lung cu ocazia Zilei Civice (Civic Day) din Canada. Destinatia noastra de data aceasta a fost un parc de agrement care se numeste Sunrise Tourist Trailer Park si care este situat pe malul lacului Rice, in apropierea orasului Cobourg.

Am plecat acolo vineri seara, iar drumul a durat doua ore. Am planificat aceasta iesire cu inca o familie, si urma sa ne intalnim acolo. In acea dupa-amiaza a plouat la Toronto, si ploaia ne-a insotit pe drum aproape pana la destinatie. Dar a plouat cu soare, asa ca am avut parte si de curcubeu. Ba chiar de doua curcubeie, dupa cum se vede in prima poza de mai jos.

1 curcubeu

Atat noi, cat si cealalta familie de prieteni care ne-au fost tovarasi de aventura, am facut aceasta iesire la Sunrise Park cu rulotele. Noi am ajuns primii, si proprietara parcului ne-a ghidat spre locul nostru de parcare. Odata rulota parcata si campata, m-am apucat sa scot bagajele si sa ma simt ca acasa, in casa noastra departe de casa. Dupa care ne-am bucurat de o seara linistita si fara griji! Deja ma gandeam — ce bine si nestresata ma simt aici; daca eram acasa, trebuia sa fac si aia si aia si aia, incat nu-mi vedeam capul de toate treburile casnice pe care de obicei le fac in timpul weekendului, dar aici nu trebuie sa fac nimic decat sa ma relaxez, timp de trei zile!

A doua zi am iesit cu barca pe lac.

6 lac

Iar duminica am petrecut-o la Cobourg. Centrul orasului se afla pe malul lacului, si intreaga zona e o atractie turistica — port, doc de lansat barcile pe apa, un alt parc de agrement pentru rulote, precum si o plaja imensa.

Sper ca v-au placut pozele. 🙂

Sa aveti o saptamana cat mai reusita!